آدمک

شرکت البرزدماکارن با بیش ازچهل سال تجربه و خدمت در عرصه صنعت سرمایش

کارخانه البرز دماکاران در 60 کیلومتری شرق تهران در شهرک صنعتی دماوند در عرصه ای به وسعت 2700 مترمربع شامل 1700متر مربع سالن های تولید وفضای اداری واقع شده است.

 

آبسردکن

این شرکت از سال 1380 در محل فوق با هدف امکان دسترسی به نیروی متخصص و مهندسین با تجربه در تهران تاسیس گردیده است. ماشین آلات اصلی خط تولید ما تماما از کشورهای اروپای غربی تهیه می گردد.

 

1. انواع ساندویج پانل با ضخامت 2 الی 15 سانتی متر با دستگاه تمام اتوماتیک اروپای غربی، های پرشر(فوم تزریقی) جهت انواع سردخانه های زیر صفر و بالای صفر و انواع کانکس سرد، اطاق های ایزوله ، ساختمان سازی ، مواد غذایی ، دارویی و غیره.

2. آیس بانک

3. شیرسردکن

4.دستگاه تزریق پلی یورتان

5. انواع آب سردکن آنی در سایز و اندازه های مختلف جهت ادارات ، مدارس ، کارگاه ها ، معابر عمومی ، ورزشگاه ها و اماکن پرتردد..

این محصول یکی از افتخارات در صنعت سرمایش ملی که از سال 1386 توسط شرکت دماکاران اختراع و به ثبت رسیده و انحصار آن 20 سال در اختیار این شرکت میباشد.

آبسردکن های قدیمی، هم زمان با شروع دوره گرما به برق متصل شده و تا پایان این دوره با اتصـال دائم ، به مصرف انرژی برق می پردازند و این مصرف انرژی به دلیل عدم استاندارد سازی دستگاه در 24 ساعت شبانه روز برقرار بوده و حتی در روزها و ساعاتی که عملاً از دستگاه برای برداشت آب خنک مراجعه ای صورت نمی گیرد ، تغییر و یا کاهشی نیز در مصرف برق ایجاد نمی شود. با یک جمع و تفریق ساده و با در نظر گرفتن این که بیشتر نقاط کشور ما در منطقه گرم و خشک قراردارد و به طور نسبی 6 ماه از سال را با گرمای بین 30 تا 50 درجه سانتیگراد می گذراند، می توان مقدار مصرف انرژی برق و میزان هدر روی آن را محاسبه کرد.

آبسردکن آنی

شرکت دما کاران این افتخار را دارد که با اختراع نسل جدید آبسردکن توانسته مشکل بهداشت، صرفه جویی در انرژی برق و آبسرد دائمی را با تلاش و پشتکار حل نماید.

ضمناً دستگاه آب سردکن آنی در کلیه ایستگاه های راه آهن کشوری و ترمینالهای شمال، جنوب، شرق و غرب تهران، تعداد زیادی از کارخانجات استانهای مختلف، دانشگاه ها، فرودگاه ها، بیمارستان های دولتی و خصوصی، شهرداری های مناطق مختلف، شرکت های نفت و گاز، پایانه های مرزی، استخرها و اماکن ورزشی-تفریحی، آموزشگاه ها و مدارس، اماکن توریستی و تجاری، صنایع و کارخانجات، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه، سازمان ها، اداره جات و ارگان های مختلف نصب شده و در حال استفاده می باشند.

آبسردکن اداریآبسردکن صنعتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.