آبسردکن

کانال تلگرام :

@absardkonADAMAK

آبسردکن آنیآبسردکن آنیآبسردکن مرکزی
1.    رعایت اصول بهداشتی
 مخزن آب آشامیدنی در آبسردکن های قدیمی بستر مناسبی برای رشد و نمو انواع میکروارگانیزم  ها می باشد. با حذف مخزن آب آشامیدنی در آبسردکن آنی از تمرکز و شیوع انواع میکروب، انگل و آلودگی ها جلوگیری به عمل می آید .سیستم آبسردکن آنی به نحوی طراحی شده که قادر است آب لوله کشی شهری را به صورت آنی ( لحظه ای ) خنک نماید. بدین ترتیب با حذف منبع از شیوع انواع بیماری ها و مسمویتها جلوگیری به عمل می آید.

کانکس

2.    کاهش مصرف انرژی
 مصرف انرژی آبسرد کن آنی 1/7 آبسردکن های موجود است. از منظری بهتر توان مصرفی  اجزا سیستم سرمایش این دستگاه بسیار کمتر از نمونه های قدیمی می باشد. برای مثال " آنی مرکزی 1500" با استفاده از یک کمپرسور ¾  hp قادر است تا 1500 لیتر آب خنک در روز تحویل دهد . جهت تامین این میزان آب خنک توسط دستگاههای قدیمی به کمپرسوری با توان 5-6 hp نیاز است .
از حیث فنی، بازده دستگاه حاضر بسیار بالاتر از نمونه های موجود است و از منظری بهتر ضریب عملکرد دستگاه 16,COP = 2 است که در مقاسیه با نمونه های موجود بسیار عالی است ( حدود 4 برابر)

                              
3.    کاهش هزینه انرژی
 با بهره گیری از دستگاه آب سردکن آنی  و نصب کنتورهای چند تعرفه ای می توان عمده مصرف انرژی دستگاه را به شب که بهای برق ارزانتر است، انتقال داد . بدین ترتیب هزینه مصرف برق تا  85% کاهش می یابد.
کنتورهای دیجیتال جدید ( 3 تعرفه ای )  قادرند میزان مصرف برق را در ساعات مختلف شبانه روز اندازه گیری نمایند. بهای مصرف برق در ساعات کم باری شبکه (شب) ، 1/10 ساعات اوج مصرف ویا به عبارتی 1/4

4.    ظرفیت سرمایش بالا
با استفاده از دستگاه در حالتMP   می توان به ظرفیت سرمایش تا Lit / hr  1500 رسید که بیش از 7 برابر ظرفیت دستگاه های موجود با شرایط رعایت استاندارد است.

5.    عدم کاهش کیفیت آب مصرفی
با مصرف مداوم

پس از استفاده از آب سرد، در آبسردکن های موجود در بازار آب گرم جایگزین آب رفته از مخزن می گردد این امر باعث می شود که دمای آب مصرفی بالا رود و در نتیجه آب خروجی آبسردکن گرم تر از میزان لازم باشد. این مشکل در آب سردکن آنی  کاملا مرتفع گردیده است. یعنی با مصرف مداوم از آبسردکن آنی همواره دمای آب ثابت است و به هیچ عنوان دمای آب افزایش نمی یابد و تا Lit / hr  1500 آب خنک قابل تحویل است که این میزان آب خنک یکنواخت توسط هیچ یک از دستگاه های موجود ارائه نمی گردد.
آبسردکن آنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.