آبسردکن


 کانال تلگرام آبسردکن آنی آدمک :

شرکت البرز دما کاران با بیش از چهل سال سابقه درخشان در امر طراحی ، تولید و اجرای انواع سیستم های برودتی اعم از سرمایش سیالات و سرمایش محیط (انواع آبسردکن آنی، آبسردکن های صنعتی، ابسردکن ایستاده و ...) جهت اطلاع شما ازطیف محصولات خود، شما را به بازدید از وب سایت این شرکت دعوت می نماید.

آبسردکن پلیمری

 

آبسردکن آنی آدمک یکی از افتخارات در صنعت سرمایش ملی است که از سال 1386 توسط شرکت دماکاران اختراع و به ثبت رسیده و انحصار آن 20 سال در اختیار این شرکت میباشد. آبسردکن های آنی فاقد مخزن بوده و از آب لوله کشی تغذیه می کنند.این امر باعث جلوگیری از رشد و نمو باکتری ها، انگل ها و میکروارگانیزمها شده و با جلوگیری از انباشت رسوبات بی نیاز از تمیزکاری مخزن می باشد.
شرکت البرز دماکاران انواع آبسردکن های آنی را در قالب سری ها و مدل های مختلف به شرح زیر طراحی و تولید کرده است.
کیفیت برتر تولید امروز، از دیروز سر منشا رشد و توسعه شرکت قرار گرفته و مصرف کنندگان محترم نیز این امر را کاملا حس کرده اند ..
امید است که بتوانیم با پیشرفت روز افزون و استفاده از بهترین کیفیت قطعات، پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان عزیزمان باشیم..

آبسردکن صنعتی

شرکت البرز دماکاران برای ارائه‌ خدمات بهتر از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته تا بتواند محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دائمی در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارائه کند.

آبسردکن آنی
 هم‌اکنون، تیم پشتیبانی فنی آبسردکن  متشکل از بهترین کارشناسان و متخصصان در این حوزه است و به صورت دائمی آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشکلات کاربران است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت‌های اداری و در تمام روزهای سال ( به جز تعطیلات) از طریق شماره های 88524619-021، 88524622-021 و یا 7-88523596-021 با بخش پشتیبانی البرزدماکاران تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دماکاران مطرح سازند.

آبسردکن آدمک

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.