آبسردکن

توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت البرز دماکاران در دستور کار مدیران و کارکنان شرکت‌ قرار گرفته است.
 به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.
شرکت البرز دماکاران برای ارائه‌ خدمات بهتر از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته تا بتواند محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دائمی در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارائه کند.
 هم‌اکنون، تیم پشتیبانی فنی آبسردکن  متشکل از بهترین کارشناسان و متخصصان در این حوزه است و به صورت دائمی آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشکلات کاربران است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت‌های اداری و در تمام روزهای سال ( به جز تعطیلات) از طریق شماره های 88524619-021، 88739274-021 و یا 7-88523596-021 با بخش پشتیبانی البرزدماکاران تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دماکاران مطرح سازند.

آبسردکن آنیآبسردکن صنعتیآبسردکن پلیمریآبسردکن اداری

هنگام خرید محصولات البرزدماکاران کافی است با ما تماس بگیرید تا از بین مدل های مختلف مناسب ترین را به شما معرفی نموده و راهنمایی های لازم برای خرید و سایر خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. شبکه گسترده خدمات مشتریان البرزدماکاران، درتمام شهرهای ایران آمادگی انجام خدمات محصولات را دارد تا ضمن حصول اطمینان از رعایت نکات ایمنی، با خیالی آسوده از محصولات البرزدماکاران لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.