ساندویچ پانل دماکاران

شرکت البرز دماکاران تولیدکننده انواع ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی، دیواری، قفلدار، سردخانه ای، کلین روم  با دانسیته 40 کیلوگرم بـر متر مکعب می باشد که مشاوره و طراحی انواع سازه های صنعتی با ساندویچ پانل با حداقل مصرف انرژی و مشاوره در امر طراحی سالنها با سبکترین مصالح و حداقل مصرف انرژی با کمترین زمان اجرا، ساخت انواع کانکس و سردخانه های پرتابل زیر صفر و بالای صفر، از مهمترین فعالیتهای ما به شمار می روند.
در واقع ساندویچ پانل یک ساختار سبک و مرکب است که از دو طرف به دو لایه محدود شده و در وسط یک لایه عایق قرار دارد .که ماده ,ایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد . ساندویچ پانل ها به دو گروه سقفی و دیواری تقسیم می شوند و جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارها و تیغه های آجری و سفالی می باشند.
ساندویچ پانل
امروزه با تحقیقات و پیشرفت بعمل آمده در زمینه تولید مواد کامپوزیت ساندویچ پانلها به عنوان یکی از مصالح ساختمانی سبک و مقاوم طراحی و تولید می شوند. پانلهای سبک با قابلیت مقاومت بالا اولین بار در ساخت آشیانه هواپیماهای جنگی در طی جنگ دوم جهانی مورد استفاده قرار گرفته اند از آن زمان و با پیشرفتهای مهم در زمینه طراحی و ساخت این مواد امروزه ساندویچ پانلها در گستره وسیعی از ساخت شاتلهای فضایی تا تولید دربهای معمولی ساختمانهای اداری و مسکونی بکار برده می شوند.

طراحی ساندویچ پانلها کاری بسیار پیچیده برای رسیدن به نیازمندیهای خاص مانند مقاومت حرارتی، آب بندی، مقاومت مکانیکی، مسائل بهداشتی، ایمنی در مقابل حریق و مسائل زیست محیطی است. ساندویچ پانلها برای دستیابی به این موارد طراحی و تولید میشوند. به دلیل عایق بودن و دارا بودن جداره های داخلی و خارجی رنگی پانلهای پیش ساخته یکی از بهترین مصالح پیش ساخته برای جلوگیری از نفوذ آب و هدر رفتن انرژی به شمار می روند. ساندویچ پانلها روشهای بسیار آسان و اقتصادی برای تمام نیازمندیهای ساختمانی ارائه می دهند و قابل استفاده در کارخانجات و ساختمانهی صنعتی، انبارها و انبارهای مواد غذایی و کشاورزی، ساختمانهای پیش ساخته، سالنهای ورزشی و استخرهای شنا، تجهیز کارگاه، سالنهای پرورش مرغ، سیلوها و فروشگاه های بزرگ و ساختمانهای نظامی و دولتی و شخصی می باشند.

به علت استفاده از مواد سبک در هسته ساندویچ پانل ها ، وزن ساندویچ پانل به شدت کاهش می یابد و به میزان 8 تا 10 کیلوگرم بر متر مربع می رسد. یک دیواره ساندویچ پانل در مقایسه با نمونه مشابه سیمانی یا آجری گاه تا 50 برابر سبک تر است . این مسئله به ویژه در سبک سازی فونداسیون و سازه ، مقابله با زلزله و کاهش هزینه زیر سازی بسیار مهم است . علی رغم سبکی فوق العاده ساندویچ پانل ها ، این محصولات مقاومت قوق العاده در برابر انواع بار های فشاری و ضربه ای دارند . این پانل ها نیروی وارده را به خوبی جذب کرده و مقاومت بالاتری نسبت به چوب از خود نشان می دهند. این مسئله در ساخت دیواره ها و سقف های کاذب از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

ساندویچ پانل ها بر خلاف دیواره های متداول بتنی در برابر رطوبت هوا و شرایط خورنده محیطی دچار آسیب های ناشی از خوردگی نمی شوند . این مسئله باعث حداقل شدن هزینه تعمیر و نگهداری می گردد . در مقایسه با پارتیشن های چوبی این پانل ها از طول عمر چندین برابر در محیط های مرطوب برخوردارند . همچنین به علت عدم پوسیدگی ، از نظر بهداشتی نیز مطمئن بوده و جای نگرانی برای تجمع میکروب در ساختمان لاقی نمی گذارد.

ساندویچ پانلضخامت ورقهای داخلی و خارجی ساندویچ پانل ها با توجه به جداول بارگذاری سازنده های ورق انتخاب می شوند و با توجه به فاصله مجاز ساپورتها، ورقها می توانند آلوزینگ ، گالوانیزه یا آلومینیومی باشند.

ورقهای گالوانیزه مورد استفاده در ساندویچ پانل طی یک فرایند پیوسته و با رعایت استانداردEN10142 تولید می گردند. با پوشش روی 100 الی 275 گرم در متر مربع ورق های گالوانیزه در مقابل خورندگی بسیار مقاوم هستند. برای ساندویچ پانل ها ورقهای گالوانیزه می بایست به روشCoil coating پیش رنگ گردند. ضخامت ورق گالوانیزه سطوح باربر پانل می بایست حداقل 0.5 mm لحاظ گردد.

ورق آلوزینگ مورد استفاده در ساندویچ پانل از فولاد مخصوص باضافه آلیاژ روی و آلومینیوم تشکیل گردیده است و می توان گفت از تمامی ویژگی های ورق آلومینیوم بر خوردار است و ضخامت ورق آلومینیوم در سطوح باربر پانل می بایست حداقل 0.5mm لحاظ گردد.ورق پیش رنگ شده، ورق آلوزینگ ، گالوانیزه یا آلومینیومی است که طی یک فرآیند پیوسته اتوماتیک بنام Coil Coating رنگ شده است. در طی این فرایند ابتدا ورق شستشو و تمیز گشته و روغن و سایر آلاینده ها از روی ورق پاک می گردند. پیش از رنگ یک لایه آستر به ورق پاشیده می شود و سپس ورق جهت پخت آستر به کوره می رود و پس از خروج از کوره ورق سرد شده و رنگ نهایی پاشیده شده و ورق نهایی جهت پخت رنگ مجددا داخل کوره قرار می گیرد. رنگ نهایی از استاندارد رنگ RAL انتخاب می گردد.

 سرعت حمل و نقل و سهولت نصب ساندویچ پانل ها در ارتفاع ، مقاومت زیاد در برابر نیرو های برشی ناشی از زلزله ، عایق حرارتی صوتی ، دستیابی به فضای مقید بیشتر به علت ضخامت ناچیز ساندویچ پانل ها ، صرفه جویی در هزینه پی سازی و اسکلت ساختمان های بلند به دلیل وزن اندک سقف و دیوار از ساندویچ پانل ها ، صرفه جویی در هزینه های سرمایش و گرمایش ساختمان به دلیل جلوگیری از تبادل سرما و گرما و درنتیجه صرف انرژی کمتر ، زیبایی محصول و تنوع رنگ ، سهولت پاکیزگی و نگهداری ، غیر قابل اشتعال ، محافظ محیط زیست ، عدم نیاز به قالب بندی ، مناسب برای تمامی اقلیم ها ، قابلیت شستشو ، حذف کچ و خاک ، افرایش سطح زیر بنا مفید و تقلیل زمان اجرا ازجمله برتری های ساندویچ پانل ها نسبت به مصالح سنتی می باشند .

ساندویچ پانل البرزدماکاران

ساندویچ پانلپانل ها در ضخامت 4 الی 25 سانتی متر و به طول دلخواه بر حسب سفارش تولید می گردد و این امکان به مشتری کمک می نماید تا کاهش قابل توجهی در هزینه حمل ، نصب و دورریز به عمل آورد . ساندویچ پنل ها از 5 لایه تشکیل می شود، لایه محافظ درونی و بیرونی بوده و دو لایه چسب مخصوص که مجتمع ماموت جهت اتصال لایه های محافظ بیرونی و عایل پلی استایرن بکار برده می برد فوم داخل ساندویچ پنل های نیز از جنس  فوم پلی اورتان با دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. استفاده از ساندویچ پانل در انواع سردخانه‌ها و صنایع برودتی، دفاتر کارگاهی، درمانگاه صحرایی سرویس بهداشتی، نمازخانه و محیط آموزشی، تعمیرگاه سیار، ویلاهای یک و دو طبقه- واحدهای امدادی در زمانهای بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، دیوار و سقف سالن‌های تولید، ساختمان‌های اداری و هتل‌ها، کانکس، کانتینرها کاربرد ساندویچ پانل در مخازن چند جداره، پوشش سوله انبارها، خانه‌ها و ویلاهای، ساندویچ پانل در صنایع، پوشش سوله، باشگاه و سردخانه، واحدهای امدادی در زمانهای بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، مسکونی، انبار غلات، مدارس و درمانگاه‌های سیار، سردخانه گوشت و لبنیات، خانه‌های سیار و کاروان‌ها، استخرهای سرپوشیده و سالن‌های ورزشی، دیوار و سقف ساختمان‌های صنعتی، دیوار و سقف کاذب و دیوار تقسیم داخلی و اتاق‌های اداری در کارخانه‌ها می‌باشد. همچنین ساندویچ پانل‌ها کاربردهای گوناگونی دیگری هم در صنایع مختلف دارد ازجمله ساخت کانکس، کانتینر، کانکس‌های یخچال دار ثابت و متحرک، سازه و خانه پیش ساخته، کمپ‌ها اسکان موقت، سوله، سازه فلزی، سازه فضایی، انبار و بارانداز، مجتمع‌های ورزشی، کارخانه صنعتی و تولیدی، سردخانه‌های صنعتی و نیمه صنعتی.



•    ویژگی های ساندویچ پانل :

1.    ساندویچ پانل عایق حرارتی محسوب می گردد
2.    ساندویچ پانل عایق صوتی است
3.    ساندوچ پانل مقاوم در برابر حشرات است
4.    ساندویچ پانل خاصیت عایق رطوبتی را ایفا می نماید.آبسردکن، ساندویچ پانل
5.    ساندویچ پانل مقاوم در برابر زنگ زدگی می باشد
6.    ساندویچ پانل عایق اشعه ماورا بنفش است
7.    ساندویچ پانل مقاوم در برابر مواد شیمیایی می باشد
8.    ساندوچ پانل غیر قابل اشتعال می باشد
9.    ساندویچ پانل محافظ محیط زیست
10.    ساندویچ پانل مقاوم در برابر رانش و زلزله است
11.    ساندویچ پانل در برابر آلودگی حفاظت می کند
12.    ساندویچ پانل خاصیت انقباض و انبساط بسیار پایینی را دارد
13.    ساندویچ پانل از نظر حمل و نقل بسیار سریع و آسان می باشد
14.    ساندویچ پانل نیاز به قالب بندی ندارد
15.    ساندویچ پانل مناسب برای تمامی اقلیم ها می باشد
16.    ساندویچ پانل قابل شستشو و بهداشتی است
17.    ساندویچ پانل دارای وزنی بسیار سبک اما مقاوم در برابر فشار بار می باشد .
18.    ساندویچ پانل از همه نظر مقرون بصرفه می باشد .
19.    ساندویچ پانل داری تنوع رنگی بالا می باشد .
20.    ساندویچ پانل مقاومت بسیار بالایی دارد
21.    ساندویچ پانل قابل مونتاژو دمونتاژ می باشد

آبسردکن آدمک البرزدماکاران 96

چرا صرفه جویی در مصرف آب اهمیت دارد؟

استفاده  روزانه ی ما از آب برای شست و شو، پختن غذا و همچنین استفاده از آب در صنعت و کشاورزی نشان میدهد که آب یک ماده حیاتی برای زندگی ما است. تغییر در الگوی مصرف آب میتواند به حفظ و نگه داری آب و صرفه جویی در آن کمک کند. اگر هر کدام از افراد بتوانند برای صرفه جویی و نگه داری و حفظ این منبع طبیعی تلاش کنند تا آب پاک و خالص هدر نرود این ماده  حیاتی میتواند برای نسل های آینده هم قابل استفاده باشد. همه  ما روزانه از آب استفاده ی زیادی داریم اما کمتر به صرفه جویی در آن فکر کنیم حتی تغییر در الگوی آب و هوا و گرم شدن زمین هم به آب بستگی دارد.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر منابع تامین آب در جهان محدود است و برای تامین آن باید حتما الگوی مصرف صحیح آب جزء برنامه های روزمره ی ما باشد. تقریبا 97 درصد از آب روی کره ی زمین آب شور است که غیر قابل آشامیدن است. اما صرفه جویی در مصرف آب به حفظ و نگه داری محیط زیست هم کمک میکند. بنابراین ما باید به حفظ آب و همچنین به حفظ کیفیت آب کمک کنیم صرفه جویی در مصرف آب به معنای صرفه جویی در مصرف هزینه ها نیز هست.

صرفه جویی در مصرف آب
صرفه جویی در مصرف آب یعنی استفاده صحیح از این منبع مهم در زندگی و حفظ آن برای نسل های آینده با توجه به استفاده ی زیاد از آب در طول زندگی روزمره اهمیت آن برای حفظ و نگه داری آب سالم در آینده بسیار زیاد خواهد بود. اما ما با راهکارهای خیلی ساده میتوانیم برای صرفه جویی در مصرف آب بیشتر دقت کنیم.
1-آبی که از شیر چکه میکند میتواند در هر یک دقیقه 6 لیتر آب را به هدر بدهد بنابراین با تنظیم شیرهای آب میتوانیم از هدر دادن این مایه ی حیات جلوگیری کنیم.
2-برخی از شیرهای آب مثل شیرهایی که برای حمام استفاده میشوند این قابلیت را دارند که میزان فشار آب را تنظیم کنیم بنابراین میتوانیم برای استحمام این میزان آب را به حداقل برسانیم.
3-یکی از روشهای صرفه جویی در مصرف آب این است که زمان استحمام را کوتاه تر کنید.
4-برای شستن ظرف ها به جای باز گذاشتن شیر آب به صورت طولانی مدت میتوانیم سینک ظرف شویی را از آب پر کرده و پس از شست و شوی کامل ظرف ها و در زمان آبکشی شیر آب را باز کنیم.
5-اگر باغچه در منزل دارید برای آبیاری آن بهتر از یک سطل آب و یا ظرفهایی که مخصوص آب دادن به گل و باغچه هستند استفاده کنید تا شیر آب طولانی مدت باز نماند.

صرفه جویی در مصرف آب

آبسردکن آدمک البرزدماکاران

از اهمیت آب تا تولید آبسردکن آنی

آب آنچنان برای بدن مهم است که بر غذا اولویت دارد. در واقع یک فرد میانسال با وزن نرمال می تواند تا 30 روز بدون غذا سر کند. اما همین شخص نمی تواند بیش از 72 ساعت بدون آب دوام بیاورد.

آب بدن
این نکته اهمیت آب را در زندگی روزمره روشن می نماید. از همین روی ،امکان دسترسی آسان به آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و گوارا از خدمات عمومی اولیه ایست که در اماکن عمومی لازم می نماید. و بستر سازی مناسب جهت ارائه این گونه خدمات از وظایف اولیه سازمانها ، ارگان ها و متولیان اماکن عمومی پر تردد می باشد تا علاوه بر ایجاد محیط اداری استاندارد برای کارکنان و کارمندان بتوانند رضایت ارباب رجوع را جلب نموده باشند.
خوشبختانه در کشور ما توزیع آب آشامیدنی جهت مصرف عمومی سابقه ای دراز دارد. در واقع سقاخانه ها که معمولا وقفی بوده و در اماکن مذهبی ایجاد می گردید از مهمترین و مورد توجه ترین پدیده های تاریخی- مردم شناسی محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی نیاز به شیوه های بهداشتی و کار آمد در ارائه آب گوارا احساس شد. از طرفی با رشد جمعیت و ایجاد محیط های پر تراکم شهری دستگاههای آبسردکن که قادر به تامین آب خنک مورد نیاز باشد وارد عرصه خدمت به بشر گردید.
قریب به نیم قرن پیش اولین دستگاههای آبسردکن ایرانی تولید گردید، که تا به امروز تولید آن با همان سیستم قدیمی ادامه دارد. با توجه به گستردگی مناطق گرم و خشک در کشور، تولید و عرضه این دستگاهها با استقبال بی نظیری روبرو گردید. اما از طرفی سهولت ساخت دستگاه و عدم نظارت بر ساخت محصول باعث شد تا بازار مملو ازانواع بی کیفیت آبسردکن گردد. که علاوه بر عدم رعایت بهداشت با توجه به اجتماع آلودگیها در مخزن آن به مصرف انرژی بی رویه نیز بپردازند. باری مشکل بزرگ سیستم های اولیه این بود که با افزایش تعدد نفرات در استفاده از آبسردکن، دستگاهها رفته رفته آب گرم ارائه می دادند که البته این معضل حتی با افزایش توان برودتی سیستم - و در پی آن مصرف برق بی رویه- هنوز گریبانگیر این دستگاههای قدیمی می باشد.

آبسردکن
با توجه به بهای اندک انرژی برای بخش مصارف عمومی و دولتی در ایران خریداران این دستگاهها که اغلب سازمان ها و ارگان های دولتی هستند. کوچکترین اهمیتی برای بحث مصرف انرژی این دستگاهها قائل نمی باشند. از طرفی وزارت محترم نیرو ، شرکت توانیر و سازمان بهره وری انرژی ایران که در واقع متولی امر بهینه سازی در مصرف برق است  نیز تا به امروز در راه حمایت از این محصول کوچکترین گامی بر نداشته اند.
در این میان اختراع و تولید انبوه آبسردکن آنی با مصرف انرژی 7/1 برابر دستگاههای قدیمی تحولی مهم در امر اصلاح الگوی مصرف این دستگاهها به حساب می آید. آبسردکن آنی ، آب را به صورت لحظه ای خنک کرده و مخزن آب آشامیدنی ندارد. در مقابل این دستگاه مجهز به یک نوع سیستم ذخیره و بازیابی انرژی می باشد که قادر است مقدار انرژی لازم جهت خنک کردن آب آشامیدنی را در خود ذخیره نماید به عبارت ساده تر این دستگاهها در طول شب و ساعات کم رفت و آمد – که همان زمان کم باری شبکه برق می باشد- به تولید یخ می پردازند و در طول روز از آب و یخ پدید آمده جهت خنک کردن آب آشامیدنی بهره می برند. عملیات سرمایش آب مصرفی در سیستم تبادل دستگاه به انجام می رسد. بر خلاف آبسردکنهای قدیمی، چون این دستگاهها همیشه مقداری از انرژی برودتی را به صورت ذخیره یخ در خود دارند هیچگاه آب گرم تحویل نمی دهند.
آبسردکن آنی در سال 1386 اختراع و ثبت گردیده است در همان سال اولین نمونه از آن در ایستگاه راه آهن تهران نصب گردید که هنوز در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. پس از آن با توجه به اینکه این دستگاه تنها دستگاهی می باشد که با توجه به حجم بالای آب مصرفی در اماکن پرتردد نظیر راه آهن قادر به پاسخگویی است تعداد بیشتری از این دستگاهها در ایستگاههای مختلف راه آهن کشوری ، مترو تهران، پایانه های تهران و ... نصب گردید. دو سال بعد جهت تامین نیاز به آبسردکن های کوچکتر دستگاه آبسردکن آنی با ظرفیت و ابعاد کوچکتر طراحی و ساخته شد. که مدارس خوزستان از جمله اماکنی بود که این دستگاهها در آن به بوته آزمایش کشیده شد و سربلند بیرون آمد. در سال 1389 با توجه به رویکرد اماکن عمومی به طراحی داخلی مدرن، سعی شد تغییراتی در شکل ظاهری دستگاه آبسردکن صورت پذیرد تا علاوه بر لحاظ مسائل ارگونومیک ، درخور اماکن عمومی با طراحی مدرن باشد.از طرفی امسال دستگاه آبسردکن آنی برای اولین بار در مدل 2 شیر عرضه شد تا طیف وسیعتری از آن بهره برده و آب آشامیدنی بهداشتی در اماکن کم ترددتر نیز دردسترس مردم قرار گیرد.  استفاده از پلیمرها به صورت پنل یکپارچه  در بدنه ،علاوه بر زیبایی ظاهردستگاههای جدید، مزایای ذیل را در بر دارد:
- ضد زنگ زدگی ، ضد خوردگی و ضد پوسیدگی
- با حذف درزها و شکافها عملیات تمیزکاری دستگاه به سهولت و دقت امکان پذیر می باشد.  در عین حال  سطح صیقلی و براق پلیمرنیز این امر را تسهیل می نماید
- با پرهیز از گوشه های تیز و برنده در بدنه آبخوری، لباس و وسایل همراه به آن گیر نمی کند.
- پلیمرمورد استفاده ، بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد. در صورت برخورد تصادفی یا عمدی، به فرد  و دستگاه آسیبی وارد نمی آید.
- عایق بودن کامل بدنه سبب شده است این محصول بهترین گزینه جهت استفاده در استخر و فضاهای مرطوب باشد. به این ترتیب خطرات ناشی از اتصالات برق در دستگاه به صفر می رسد.
علاوه بر آن الزامات ارگونومیک (Ergonomics) دیگر طرح نظیر ارتفاع شیر ، سطح آبریز ، شیب آبریز و فواصل کافی شیرها و... در نظر گرفته شده است.
پیکسایی:
میزان نیاز به انرژی برق در ساعات مختلف روز متفاوت است. برای مثال در فصول گرم سال مابین ساعات 15-11 با توجه به تعداد بسیار زیاد دستگاههای اسپلیت در بخش مصرف کنندگان اداری بیشینه یا پیک مصرف برق رخ می دهد؛ که حاصل آن تجربه قطع برق در این ساعات است. در مقابل در ساعات پس ازنیمه شب کمترین نیاز به مصرف برق وجود دارد.
شایان ذکر است نیروگاهها متناسب با نیاز مصرف ، به تولید برق می پردازند . همانطور که گفته شد میزان این نیاز در ساعات مختلف شبانه روز متفاوت است از طرفی واحد های نیروگاهی را نمی توان خاموش نمود زیرا پس از استارت مجدد ، حدود 24 ساعت طول می کشد تا آن واحد به بیشترین راندمان تولید برسد. لذا نیروگاه جهت تامین میزان برقی که در ساعات ظهر نیاز دارد، شبانه روزی به مصرف سوخت می پردازد اما میزان برق تولیدی همیشه یکسان نیست. برای مثال در ساعات پس از نیمه شب اکثر واحد های نیروگاهها سوخت می سوزاند تا فقط روشن بماند تا در ظهر فردا عند اللزوم در مدار تولید قرار گیرد. احداث نیروگاههای جدید نیز جهت تامین برق در ساعات اوج مصرف صورت می پذیرد زیرا در ساعات دیگر در صورت نیازبه برق می توان ازواحد های آماده به تولید بهره برد.
از این روی سالیان درازیست که تولید کنندگان برق سعی دارند مصرف کنندگان را به کاهش مصرف در ساعات اوج مصرف برق تشویق نمایند تا علاوه بر جلوگیری از خاموشی در این ساعات از احداث نیروگاههای جدید اجتناب شود.
اما با اندکی دقت متوجه می شویم امسال زمان پیک مصرف برق با زمان پیک مصرف آب خنک در اماکن مختلف هم پوشانی دارد. به عبارت دیگر در ساعات اوج مصرف برق آبسردکنها با تمام قوا در حال مصرف بی رویه انرژی برق هستند. با توجه به تعداد بسیار زیاد این دستگاهها  در کل کشوراز جمله دستگاههای مستقر در بیش از 400 هزار مسجد و ابقاع متبرکه با  تعویض تنها  250هزار دستگاه آبسردکن قدیمی با آبسردکن آنی می توان به کلیه اهداف تعیین شده توسط شرکت توانیر در جهت کاهش بار در ساعات پیک دست یافت. که این امر تنها با پیگیری و حمایت شرکت محترم توانیر و سازمان بهره وری انرژی ایران محقق می گردد.

 آب آشامیدنی

پشتیبانی آبسردکن

توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت البرزدماکاران در دستور کار مدیران و کارکنان شرکت‌ قرار گرفته است.
 به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.

شرکت البرزدماکاران برای ارائه‌ خدمات بهتر از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته تا بتواند محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دائمی در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارائه کند.
 هم‌اکنون، تیم پشتیبانی فنی آبسردکن  متشکل از بهترین کارشناسان و متخصصان در این حوزه است و به صورت دائمی آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشکلات کاربران است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت‌های اداری و در تمام روزهای سال ( به جز تعطیلات) از طریق شماره های 88524619-021 و یا 7-88523596-021 با بخش پشتیبانی البرزدماکاران تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دماکاران مطرح سازند.

هنگام خرید محصولات البرزدماکاران کافی است با ما تماس بگیرید تا از بین مدل های مختلف مناسب ترین را به شما معرفی نموده و راهنمایی های لازم برای خرید و سایر خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. شبکه گسترده خدمات مشتریان البرزدماکاران، درتمام شهرهای ایران آمادگی انجام خدمات محصولات را دارد تا ضمن حصول اطمینان از رعایت نکات ایمنی، با خیالی آسوده از محصولات البرزدماکاران لذت ببرید.

 


بی‌گمان، مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مشتریان بی‌درنگ پی‌گیری و در زودترین هنگام ممکن برطرف خواهد شد.

گفتنی‌ست، کیفیت بالای آبسردکن های آنی البرزدماکاران و پشتیبانی موثر از خدمات ارائه شده، موجب گشته است که این محصولات با استقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شود و روزانه بر شمار استفاده‌کنندگان از آبسردکن های آنی افزوده شود.

آبسردکن آنی

 

 

آبسردکن آنی

 

 

آبسردکن صنعتی

 

 

آبسردکن پلیمری

 

آبسردکن اداری

 

 

آبسردکن ایستاده

 

 

آبسردکن ایستاده

 

آبسردکن 5 شیر

آبسردکن

بیشتر جهان از آب پوشیده شده است. با این وجود بیشتر آن خارج از دسترس ما است زیرا شور و یا یخ زده است. در حدود ۰۰۷/۰ درصد از کل آبهای زمین یا کمتر از ۱% آبهای شیرین جهان، قابل استفاده و در دسترس بشر است. از نظر مقدار، بیشتر این آب شیرین، آلوده، غیربهداشتی و یا وابسته به بارندگیهای دوره ای است. با این وجود اگر چرخش آب به خوبی انجام شود و اگر ما از این آب به طور عاقلانه استفاده کنیم ، همین سهم کوچک از آب می تواند برای حیات انسان بر روی کره زمین کافی باشد. در این شکی نیست که منابع آب در حال کاهش و کمیاب شدن هستند، اما به نظر می رسد که مسئله واقعی، کوچک شدن تدریجی منابع آب نباشد بلکه مسئله اصلی تر ضایع کردن آب و مدیریت نادرست آن باشد. دیده بان جهانی آب World Water Vision) ( در گزارش خود می نویسد: امروزه بحران آب وجود دارد اما این بحران به دلیل کمبود آب جهت رفع نیازهای ما نیست بلکه به خاطر بحران مدیریت آب است. آنچنانکه میلیونها نفر از آب بدرستی استفاده نمی کنند و در نتیجه بد عمل کردن ما، محیط زیست نیز بد شده  است و دچار قهر طبیعت شده ایم.در مرکز بحران آب، مقدار آب عظیمی قرار دارد که توسط  آبیاری زمینهای کشاورزی در سراسر دنیا از دست می رود و تلف می شود. براساس گزارش انجمن جهانی آب(World Water Council) به طور متوسط ۶۶% آب موجود صرف آبیاری مزارع کشاورزی می شود و در مناطق خشک این میزان تا ۹۰% هم می رسد. ۲۰% آب را بخش صنعت مصرف می کند،۱۰% صرف مصارف خانگی می شود و ۴% آب نیز به صورت تبخیر از منابع و مخازن از دسترس ما خارج می شود.



آبسردکن پلیمری


آبسردکن صنعتی


آبسردکن ایستاده