آبسردکن آدمک


شرکت البرز دما کاران با بیش از چهل سال سابقه درخشان در امر طراحی ، تولید و اجرای انواع سیستم های برودتی اعم ازسرمایش سیالات و سرمایش محیط (انواع آبسردکن های آنی، آبسردکن های صنعتی، ابسردکن ایستاده و ...) جهت اطلاع شما ازطیف محصولات آبسردکن خود، شما را به بازدید از وب سایت این شرکت دعوت می نماید.

رعایت اصول بهداشتی
 مخزن آب آشامیدنی در آبسردکن های قدیمی بستر مناسبی برای رشد و نمو انواع میکروارگانیزم  ها می باشد. با حذف مخزن آب آشامیدنی در آبسردکن آنی از تمرکز و شیوع انواع میکروب، انگل و آلودگی ها جلوگیری به عمل می آید .سیستم آبسردکن آنی به نحوی طراحی شده که قادر است آب لوله کشی شهری را به صورت آنی ( لحظه ای ) خنک نماید. بدین ترتیب با حذف منبع از شیوع انواع بیماری ها و مسمویتها جلوگیری به عمل می آید.

مصرف انرژی پایین آبسردکن: کاهش اتلافات حرارتی در کنار نحوه عملکرد دستگاه بر اساس مدل ذخیره و بازیابی انرژی سبب شده است علاوه بر کاهش توان مصرفی دستگاه بیش از 80 % کاهش در مصرف انرژی و بیش از 90% کاهش در هزینه انرژی مصرف شده محقق گردد.علاوه بر این در آبسردکن آنی آدمک می توان به قابلیت پیکسایی ( استفاده از برق ارزان شب ) و امکان ارائه آب خنک با کمپرسور خاموش اشاره نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.