آبسردکن آدمک کودکان

شرکت البرز دما کاران با بیش از چهل سال سابقه درخشان در امر طراحی ، تولید و اجرای انواع سیستم های برودتی اعم از سرمایش سیالات و سرمایش محیط (انواع آبسردکن های آنی، آبسردکن های صنعتی، ابسردکن ایستاده و ...) جهت اطلاع شما ازطیف محصولات خود، شما را به بازدید از وب سایت این شرکت دعوت می نماید.

 آدمک آنی ، آبسردکن ، آبسردکن معمولی ،ابسردکن معلولین ، ابسردکن کودکان

آبسردکن

آبسردکن

این محصول یکی از افتخارات در صنعت سرمایش ملی است که از سال 1386 توسط شرکت دماکاران اختراع و به ثبت رسیده و انحصار آن 20 سال در اختیار این شرکت میباشد.

آبسردکن های آنی فاقد مخزن بوده و از آب لوله کشی تغذیه می کنند.این امر باعث جلوگیری از رشد و نمو باکتری ها، انگل ها و میکروارگانیزم ها شده و با جلوگیری از انباشت رسوبات بی نیاز از تمیزکاری مخزن می باشد.
شرکت البرز دماکاران انواع آبسردکن های آنی را در قالب سری ها و مدل های مختلف به شرح زیر طراحی و تولید کرده است.
کیفیت برتر تولید امروز، از دیروز سر منشا رشد و توسعه شرکت قرار گرفته و مصرف کنندگان محترم نیز این امر را کاملا حس کرده اند .

سری دماوند مدل چهار شیر

 

    بدنه : پلیمری، ضدزنگ زدگی و پوسیدگی

        تغذیه : آب لوله کشی

        فاصله شیرها : 50cm

       ارتفاع شیرها : 105cm

       ابعاد :(ارتفاع*عرض*طول) CM 120*55*130

       قابلیت پیکسایی ( استفاده از برق ارزان در ساعات کم باری)

       طراحی ارگونومیک : بدون گوشه های تیز و برنده

       بدون درز و شکاف در سطح آب ریز

      رعایت شیب مناسب آب ریز

شرکت البرز دماکاران برای ارائه‌ خدمات بهتر از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته تا بتواند محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دائمی در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارائه کند.
 هم‌اکنون، تیم پشتیبانی فنی آبسردکن  متشکل از بهترین کارشناسان و متخصصان در این حوزه است و به صورت دائمی آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشکلات کاربران است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت‌های اداری و در تمام روزهای سال ( به جز تعطیلات) از طریق شماره های 88524619-021 یا 7-88523596-021 با بخش پشتیبانی البرزدماکاران تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دماکاران مطرح سازند.

سایت عربی البرزدماکاران برای کشور های عربی

هذا المنتج أحد أهم المفاخر فی صناعة التبرید الوطنیة ، حیث تم اختراعه و تسجیل براءة اختراعه منذ العام 2007 میلادی من قبل شرکة البرز دماکاران ، و تم احتکاره و حصر إنتاجه بهذه الشرکة لمدة 20 عام . إن برادات الماء الفوریة خالیة من الخزان و مصدر تغذیتها هو ماء خط میاه المدینة ، هذا الأمر یمنع نمو البکتیریا و الطفیلیات و الأحیاءالدقیقة ، و من خلال منع تشکل الرواسب فهی لا تحتاج لتظی خزان ماء . إن شرکة البرز دماکاران تقوم بتصمیم و إنتاج أنواع برادات المیاه الفوریة بسلسلة نماذج و تصامیم مختلفة و بمختلف المودیلات على النحو الآتی :
الجودة العالیة للإنتاج الیوم ، تنشأ من نمو و تطور شرکة البارحة ، و العملاء المحترمین یستشعرون هذا الأمر بشکل ملحوظ .
نأمل أن نتمکن من خلال التطور المتزاید و استخدام أفضل جودة للقطع و المکونات ، أن نلبی متطلبات عملائنا الکرام .

کانال تلگرام: آبسردکن آنی آدمک

in-cold-room

شیر عصائی ربع گرد

cold-room

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.