آبسردکن آدمک

 شرکت البرز دماکاران با بیش از چهل سال سابقه درخشان در امر طراحی ، تولید و اجرای انواع سیستم های برودتی اعم ازسرمایش سیالات و سرمایش محیط (انواع آبسردکن های آنی، آبسردکن های صنعتی، آبسردکن ایستاده و ...) جهت اطلاع شما ازطیف محصولات خود، شما را به بازدید از وب سایت این شرکت دعوت می نماید.

   نسل جدید آبسردکن‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس،یک شرکت ایرانی به تازگی نسل جدیدی از آبسردکن ها را تولید کرده که این آبسردکن می تواند در طول شبانه روز مقداری از برق مصرفی را در خود ذخیره کرده و ضمن داشتن کارکرد در زمان خاموشی نیازی به مصرف 24 ساعته برق ندارد...

حذف کامل مخزن آب : مخزن آب آشامیدنی به عنوان محلی جهت انباشت رسوبات و همچنین رشد و نمو انواع باکتری ها، انگل ها و میکروارگانیزم ها در آبسردکن آنی حذف گردیده است.

آبسردکن بهداشتی آدمک

صرفه جویی در انرژی

مصرف انرژی پایین: کاهش اتلافات حرارتی در کنار نحوه عملکرد دستگاه بر اساس مدل ذخیره و بازیابی انرژی سبب شده است علاوه بر کاهش توان مصرفی دستگاه بیش از 80 % کاهش در مصرف انرژی و بیش از 90% کاهش در هزینه انرژی مصرف شده محقق گردد.علاوه بر این در آبسردکن آنی می توان به قابلیت پیکسایی ( استفاده از برق ارزان شب ) و امکان ارائه آب خنک با کمپرسور خاموش اشاره نمود.

همیشه خنک

پیوسته خنک : دمای آب آشامیدنی با مصرف مداوم بالا نمی رود، به عبارتی نفرات اول و آخر مراجعه کننده به دستگاه همواره آب سرد با دمای یکنواخت دریافت می کنند. دستیابی به ظرفیت سرمایش بالا ( 10000 لیتر در روز) با توجه به نحوه عملکرد آبسردکن آنی میسر گردیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.