ساندویچ پانل آدمک

ساندویچ پانل سقفی ،ساختارهایی با ترکیبات سبک و مرکب می باشند که از دو طرف به دو لایه محدود شده اند که در میان آن دو، یک لایه عایق که نرم و قابل انعطاف می باشد قرار گرفته است. از همین رو به این ساختارهای مرکب، ساندویچ اطلاق می گردد چون همانند ساندویچ خوردنی از دو طرف لایه نان و در میان آن مواد غذایی دیگر همچون همبرگر قرار می گیرد.

ساندویچ پانل سقفی

ساختار ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پنل سقفی یکی از انواع ساندویچ پنل می باشد که از مواد اولیه ای همچون : پشم شیشه، پلی استایرن، پلی اورتان و … ساخته می شود. ضخامت پانل های سقفی می تواند ۴ الی ۲۰ سانتیمتر بوده و عرض مفید آن ۱/۰۸ متر می‌ باشد.

موارد استفاده و کاربرد ساندویچ پنل سقفی

این نوع ساندویچ پانل در سقف خانه های پیش ساخته، مجتمع های تجاری  همچون پاساژها و یا مراکز خرید بزرگ، ویلاها، سوله ها، واحدهای اسکان امداد و نجات در زمان های بروز بحران، ادارات، مراکز و سالن های سرپوشیده ورزشی، مرغداری ها و سالن های پرورشی حیوانات، کمپ های اسکان موقت، انبارها، سالن های تولید واحدهای صنعتی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

ساندویچ پانل سقفی ماموت

مزایا و قابلیت های ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی ویژگی ها و مزایای بیشمار و متعددی دارد از جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • سبک و دارای وزن پایینی هستند.
  • از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند.
  • نصب و اجرای آن در اسرع وقت انجام می گیرد.
  • قابلیت کاهش انتقال حرارت را داشته و عایق حرارتی مناسبی هستند.
  • عایق اصوات بوده و قابلیت کاهش انتقال صوت را دارا هستند.
  • از قابلیت کاهش انتقال رطوبت برخوردارند.
  • قابلیت جابجایی را داشته و لذا از آنها می توان در سازه ها یا ساختمان های دیگر مجددا استفاده نمود.

شرکت البرزدماکاران، مجری ساندویچ پانل های سقفی در تهران

البرزدماکاران با چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع ساندویچ پانل علی الخصوص ساندویچ پانل های سقفی یکی از شرکت های پیشرو در تبریز و ایران می باشد. این گروه صنعتی توانسته به لطف الهی و همچنین با بهره گیری از دانش و تجربه کارشناسان خود و نیز بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و نیز فناوری های جدید، بهترین نوع ساندویچ پنل سقفی و دیگر انواع ساندویچ پانل همچون ساندویچ پنل سقفی را تولید، ارایه و اجرا نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش دهی با ما تماس حاصل فرمایید.

ساندویچ پنل سقفی

ساندویچ پانل سقفی,ساندویچ پانل سقفی قیمت,ساندویچ پانل سقفی تهران,ساندویچ پانل سقفی یکرو ورق گالوانیزه,ساندویچ پانل سقفی چیست,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.