ساندویچ پانل آدمک

ساندویچ پانل دیواری که یکی از مصالح ساختمانی جدید و مقرون به صرفه بوده و در مجتمع ها و واحدهای تجاری، صنعتی، خدماتی و مسکونی  مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه طرفدارن زیادی یافته است.ساندویچ پانل چیست ساندویچ پنل (یا ساندویچ پانل) ، ساختارهایی با ترکیبات سبک و مرکب می باشند که از دو طرف به دو لایه محدود شده اند که در میان آن دو، یک لایه عایق که نرم و قابل انعطاف می باشد قرار گرفته است. از همین رو به این ساختارهای مرکب، ساندویچ اطلاق می گردد.ساندویچ پانل ها از نظر مواد تشکیل دهنده خود، انواع مختلفی دارند از جمله: ساندویچ پانل پلی استایرن، ساندویچ پانل پشم سنگ، ساندویچ پانل پلی یورتان و …

ساندویچ پانل دیواری

ویژگی ها و مزایای ساندویچ پنل دیواری

  1.  مقاومت بسیار بالا
  2. عایق حرارت
  3. عایق رطوبت
  4. سبک بودن
  5. زیبایی ظاهری
  6. دارای قابلیت شستشو در ساندویچ پنل دیواری
  7. قیمت پایین نسبت به مصالح ساختمانی سنتی
  8. قابلیت حمل و جابجایی
  9. مقاومت در برابر حلال ها و مواد شیمیایی
  10. طول عمر زیاد و …

ساختار ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری که یکی از انواع ساندویچ پانل ها می باشد متشکل از دو لایه ورق بوده که مابین آنها فوم تزریق شده است و جهت پوشش دیوار بکار می‌رود. پانل دیواری برای دیواره‌های واحدها و کارخانجات صنعتی، مراکز تجاری، سردخانه‌ها، کانکس‌ها، آموزشگاه ها، پوشش سوله و انبارها، واحدهای امدادی و صحرایی در زمان بحران، ساختمان‌های پیش ساخته و.. به کار می‌رود. عرض مفید این پانل ها ۱/۱۴ متر و ضخامتشان مابین ۴ تا ۲۰ سانتییمتر می باشد.

 

شرکت البرزدماکاران، تولید کننده ساندویچ پانل دیواری مقاوم و با کیفیت بالا

شرکت البرزدماکاران با توجه به خواسته های امروزین صنعت ساختمان سازی که نیازمند مصالح ساختمانی مقاوم و مقرون به صرفه می باشند، مصالح ساختمانی جدید از جمله ساندویچ پانل دیواری که دارای مزایای بیشماری می باشد را تولید و عرضه نموده است.

ساندویچ پانل دیواری تولید شده توسط این شرکت جهت کاربرد در واحدهای مسکونی و ویلاها، مجتمع‌ها و سالن های ورزشی، کارخانه های صنعتی و تولیدی، دیواره های انبار و پوشش سوله، سردخانه ها، کمپ های امدادی و درمانگاه‌های سیار، آموزشگاه ها و مراکز آموزشی، خانه‌های سیار و کاروان‌ ها، مخازن چند جداره، تقسیم و پارتیشن بندی فضاهای داخلی اداری به فروش می رسد. که پیمانکاران و شرکت های ساختمانی و یا افراد دیگری که قصد استفاده از این نوع مصالح ساختمانی را دارند می توانند با خیالی آسوده از آنها استفاده نمایند. همچنین ساندویچ پنل دیواری در ساخت کانتینر، کانکس‌های یخچال دارمتحرک و ثابت، کانکس، انبار، خانه های پیش ساخته و … نیز کاربرد قابل توجه و چشم گیری دارد.

 

ساندویچ پنل دیواری ساندویچ پانل دیواری-ساندویچ پانل دیواری قیمت،ساندویچ پانل دیواری -قیمت ساندویچ پانل دیواری-فروش ساندویچ پانل دیواریانل ساندویچی دیواری-ساندویچ پانل دیواری و سقفی-ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی،ساندویچ پانل دیواری چیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.