آبسردکن

تهیه آب خنک و سرد برای آشامیدن در گرمای طاقت فرسای تابستان همیشه مورد توجه انسان بوده است. در دوران های قدیم در کشورهایی مانند ایران و عراق خانه ها مجهز به سرداب بودند. مردم با گرم شدن هوا به این سرداب ها پناه می بردند و از آب سرد آن ها برای آشامیدن استفاده می کردند.در آبسردکن های امروزی برای خنک کردن آب از گاز  استفاده می شود. آبسردکن های امروزی در انواع فانتزی ، صنعتی و آنی ساخته می شوند. آبسردکن های آنی قادر هستند که آب را به صورت لحظه ای خنک کنند.  آبسردکن های آنی و صنعتی آدمک از بدنه های  ای بی اس ساخته می شوند .از دیگر تفاوت های آبسردکن های فانتزی و صنعتی می توان به مکان استفاده آن ها اشاره کرد. آبسردکن های فانتزی در مکان های مسکونی و کم تردد کاربرد دارند اما از آبسردکن های صنعتی در اماکن صنعتی مانند کارخانه ها و اماکن عمومی مانند معابر ، مدارس و مکان های مذهبی ، مساجد ، مترو ، راه آهن ، هیئت ها و ... استفاده می شود.

آبسردکن های آدمک از جمله آبسردکن های قدرتمند موجود در بازار هستند. این آبسردکن ها ساخت ایران هستند و تولید کننده آنها شرکت البرزدماکاران می باشد. از مزیت های اصلی این آبسردکن ها می توان به استفاده از مواد ای بی اس در ساخت بدنه ، که نشکن هستند ، مصرف بهینه انرژی و شیرها و سینی ضدچکه اشاره کرد. این آبسردکن ها به دلیل انطباق استانداردهای رعایت شده در ساخت آن ها دارای استاندارد های  ISO و مصوبات وزارت بهداشت می باشد ، برای استفاده مصرف کنندگان ایرانی بسیار مناسب هستند. این دستگاه ها به صورت انحصاری توسط شرکت تولیدی و برودتی البرزدماکاران تولید می شوند و دارای یک سال گارانتی  هستند.

آبسردکن های صنعتی آدمک با استفاده از بدنه ای بی اس ساخته می شوند.  این آبسردکن ها نیز برای جلوگیری از خطر زنگ زدگی، بدون مخزن هستند و به همین دلیل در آن ها خطر آلودگی آب ناشی از زنگ زدگی وجود ندارد.  از دیگر مزیت های اصلی این آبسردکن ها می توان به استفاده از کمپرسور و کندانسور بسیار قدرتمند اشاره کرد. این آبسردکن ها با با یک سال گارانتی  عرضه می شوند. شرکت البرزدماکاران با بیش از 40 سال سابقه تولید کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات ، برودتی و سرمایشی است.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.