آبسردکن آنی آدمک

آبسردکن
آبسردکن به وسیله ای گفته می شود که آب گرم ورودی را به آب سرد و خنک جهت آشامیدن تبدیل می کند و استفاده از آن ها در شرایط دمایی بسیار بالا مانند اواسط تابستان ضرورت پیدا می کند. اب خنک قابل استفاده برای آشامیدن در مناطق مختلف آب و هوایی دارای شرایط دمایی متفاوتی است. آبسردکن ها باید در مناطق گرمسیر دمای آب خنک را در بازه ۱۳ تا ۱۸ درجه سانتی گراد و در مناظق معتدل در بازه ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد تنظیم کنند. همچنین استفاده از آبسردکن های تصفیه دار زمانی که آب شهری آلوده بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست، ضرورت پیدا می کند. آبسردکن های امروزی  اب سرد و خنک دارند. این آبسردکن ها به آبسردکن های صنعتی نیز معروف هستند.
تاریخچه آبسردکن در ایران
با مطالعه تاریخ غنی ایران به این قضیه پی می بریم که تامین آب آشامیدنی عمومی از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. در ایران از مکان هایی به نام سقاخانه که به صورت وقفی در مکان های مذهبی ساخته می شدند جهت تامین آب آشامیدنی برای عموم مردم استفاده می شد. آبسردکن های ایرانی به شکل امروزی برای اولین بار در دهه ۴۰ وارد بازار شدند. تا سال ۸۵ تولیدکنندگان مختلف داخلی با تولید آبسردکن های با سیستم مشابه بازار آبسردکن ایران را در اختیار داشتند. از سال ۸۵ با اختراع و تولید آبسردکن های آنی، این نسل از آبسردکن ها نیز در ایران تولید و به فروش می رسند.
انواع آبسردکن ها

امروزه آبسردکن ها در انواع و قابلیت های مختلف تولید می شود. در یک تقسیم بندی کلی آبسردکن ها به انواع آبسردکن های فانتزی، صنعتی و آنی تقسیم می شوند. آبسردکن های فانتزی در انواع بطری دار و قابل اتصال به لوله کشی آب شهری تولید می شوند. از آبسردکن های فانتزی بطری دار می توان برای خنک کردن انواع نوشیدنی و آب معدنی استفاده کرد در حالی که از آبسردکن های اتصال مستقیم به آب شهری فقط می توان برای خنک کردن آب شهری استفاده کرد. آبسردکن های فانتزی بیشتر کاربرد خانگی و اداری دارند و به راحتی می توان نوع بطری دار آن ها را به مکان های مختلف منتقل کرد. از آبسردکن های صنعتی بیشتر در محیطهای اداری بزرگ، کارخانجات و اماکن عمومی استفاده می شود. آبسردکن های آنی نسل جدید آبسردکن ها هستند که قابلیت تبدیل لحظه ای و فوری آب گرم و خنک را دارند.
شرکت تولیدی و برودتی البرزدماکاران تولید کننده انواع آبسردکن

شرکت البرزدماکاران با بیش از 45 سال سابقه در عرصه تولید انواع آبسردکن  عرضه کننده انواع آبسردکن های فوری، صنعتی و آنی است. آبسردکن های فانتزی و آنی آبسردکن های صنعتی با برند آدمک در بازار عرضه می شوند. رعایت استانداردهای جهانی در ساخت ابسردکن های شرکت البرزدماکاران مانند استفاده از مواد ای بی اس در بدنه خارجی و استیل نگیر در بدنه داخلی از قابلیت های آبسردکن های  صنعتی آدمک است.

آبسردکن ، آبسردکن آنی ، آبسردکن آنی آدمک ، آبسردکن صنعتی ، آبسردکن بهداشتی ، آبسردکن آدمک ، آبسردکن البرزدماکاران ، آبسردکن بدون مخزن ، آبسردکن فوری ، آدمک ، آبسردکن لحظه ای ، آبسردکن مقاوم ، آبسردکن ای بی اس ، آبسردکن مناطق گرمسیر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.